2011. augusztus 25., csütörtök

and I love you more, that I did before...

Na most aztán jól benne vagyok.... fogalmam sincs róla mit kéne csinálnom. Hogy őszinte legyek, lassan azt sem tudom, hogy ki vagyok. 
Az életben nem minden végződik happy enddel.... bárcsak egyszer úgy lenne... De nem...
Ha valaki egyszer kilép az életedből, akkor valószínűleg nem szándékozik visszajönni... 

Csak egy icipicit vagyok összezavarodva. Csalódtam... Csalódtam abban, akiben minden hitem volt úgymond és, aki valóra váltotta az eddigi álmaim... csalódtam benne, pedig én odaadtam neki mindenem.. A szívem és a lelkem, a testem, mindenem övé volt, de úgy látszik még ez is kevés volt...:) (nn) 

És szeretném tudni, hogy mit gondol. Csak egyszer! Hogy mit érez igazából... Hogy mi jár a fejében igazából, hogy Ő is érzi -e, hogy valahogy ez így nem volt rendben...

Nem akarok és nem is fogok miatta sírni, se lelkiismeret-furdalást érezni, ha összejövök mással, de...

De attól még egy rész a szívemből az övé, és mindig nála marad. Ezzel nem fogok tudni semmit se kezdeni. 
A sok duma az első szerelemről mind igaz. Mindig azt hittem, hogy az egész egy nagy átverés, mert még, hogy szívdobogás meg térdremegés stb? 
Hát gondolhatjátok mennyire meglepődik az ember, mikor valaki megcsókolja és remegni kezd a lába....

Azt se tudtam merre vagyok mikor vége lett. Egy egész éjszakán keresztül folyamatosan sírtam, aludtam, sírtam, aludtam... De megérte.
Mert képes voltam feldolgozni a dolgokat.
Nem mondom, hogy nem fájna, ha mással látnám, de ezt már csak a büszkeségem mondatja velem szerintem.

Elfogadtam, hogy vége. Sose volt ilyen előtte, hogy képes vagyok ilyen hamar  továbblépni, de ebben elég nagy szerepet játszott sok-sok ember...Köszönöm nekik:))! 



___________________________________________________________________________________

A tegnapi nap vége eléggé rosszul alakult. De egy valaki végig segített megnyugodni..  Szerencsésnek érzem magam, hogy mellettem vagy.. Sokat jelent. 
Kb Ő segített a legtöbbet. Ha ő nincs, akkor még mindig ugyanott tartanék, hogy azt se tudom mit akarok kezdeni magammal. 
És lassan elhiszem, hogy van olyan, aki talán mégsem fog átverni... Vagy olyanokat ígérni, amit nem tart be...
És ezt neki köszönhetem.. Elhiteti velem, hogy attól, hogy valami nem úgy alakult ahogy, attól még lehet az ember boldog, csak épp valaki mással.... 
Napról-napra jobban kedvelem, és hiányzik, hogy mellettem legyen.:)
Egyre többet szeretnék beszélni vele, és azt szerentém, ha csak az én tulajdonom lehetne..:)

Furcsa dolog ez a szerelemcuccos. De szerintem a csalódásoktól eltekintve nagyon jó érzés.

Dávid.(L) Köszönööm..!



Na puszipáá, megyek fürdök a balatonba.:"D <33



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése