2011. augusztus 27., szombat

... a beutiful life..*

You are everything that I ever need.
Mindig van egy ember, aki bebógyítja az előző szerelem sebét.:)) 
Néhány esetben annyira megszeretjük ezt az embert, hogy mire észrevennénk bele is szeretünk.♥:)
 
So incredible, some kind of miracle..♥ 
 
 
Ez másfajta boldogság, mint, ami volt, nem olyan HŰDEKURVAJÓ, hanem olyan folyamatos..:) Amiről tudom, hogy nem múlik el..:)
Mert akár tetszik, akár nem tovább kellett lépni. 
Mert tudtam, hogy, ha megint szenvedni kezdek, akkor sose lesz másként semmi, mint eddig...
Úgyhogy elhatároztam, hogy erős leszek.:)
Akármennyire fáj és éget belül, akkor is.
És nézd meg.:) a végén még is boldogság várt.:) 

Fura dolog ez az élet... egyszer fent egyszer lent, de ha egy valamit megtanultam az az volt, hogy soha (!) nem szabad visszanéni:) A múltat nem tudod megváltoztatni.. De a jelent és jövőt igen....:) Ha eléggé keményen dolgozok rajta..

És ha megpróbálsz jó ember lenni, akkor a dolgaid is pozitívan fognak alakulni. :)
Hihetetlen szinte, de igaz... 
Kivételesen nem félek a jövőtől.  Kivételesen képes vagyok a jelenre koncentrálni..:) És képes vagyok újra szeretni:) Nagy dolog...
Köszönöm.♥ 
 
"You make me rise, when i fall... Cuz' everytime we touch, I get this feeling, and everytime we kiss I swear I can fly.. Can't you feel my heart beat fast? Wants you in my life..." ♥ 
 
 
Naaa puszihello.:D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése