2012. július 22., vasárnap

Just the way you are

Eljutottam egy pontra.. Igazából érdekes volt, visszagondolva fokozatosan történt.. Fokozatosan kezdett egyre többet és többet jelenteni (megint csak leírom,hogy ezt most mindenki értse ahogy akarja és arra aki neki eszébe jut..Én még mindig a szerelemről írok), míg végül már olyan fontos lett, hogy SOHA(!) nem akarom elveszíteni... 
És igen nehéz bízni.. nehéz hinni benne, hogy minden rendben lesz... Nehéz elfogadni azt a tényt,hogy valaki szeret, annyira hogy ne verjen át és őszinte legyen hozzád mindig... De nem lehetetlen. Fel lehet fogni.. Vannak nehéz percek,van amikor úgy érzed : az egész világ ellened van...Valamikor könnyebb, sőt mikor együtt vagytok mindig minden tökéletes... Pont, mint ahogy egyszer hallottam: " Vele még a legrosszabb perc is ezerszer jobb, mint a legjobb valaki mással!" Ez teljesen igaz. Lóghatsz másokkal, lehetsz másokkal, de Ő mindig ott lesz, benned belül. Sokat fogsz rá gondolni, többet mint másokra,többet mint bármire. És a legnehezebb, amikor úgy érzed, hogy messze van tőled.. Amikor elgondolkozol,hogy áthidalható-e a távolság? De ha igazán szereted azt a valakit, akkor IGEN. Áthidalható sőt! Jó is lehet az egész..Erősebbé válhat a dolog.. Mert akárki akármit mond a távolság és a kisebb-nagyobb próbatételek igenis erősítik a kapcsolatokat! 


Ami pedig a mai párkapcsolatokat illeti.. hát nem tudom hallok egyesmást, hogy ki hogyan bánik azzal, akit elvileg "szeret"... Meg ez,hogy "örökre veled" és két hét múlva egyedülálló? Meg stb.. Könyörgöm, épp ezért az a neve hogy PÁRkapcsolat, mert EGY pár van benne alias KETTŐ ember... Senki más nem számít! Az számít, hogy szeressétek egymást, és az,hogy tiszteljétek a másikat.. a problémákat pedig meg lehet oldani !!... 


Én személy szerint soha nem szerettem így senkit.. Olyan mélyről jönnek ezek az érzések.. Ő olyan nekem,mint egy drog: szállok, ha vele vagyok, mindig boldog vagyok, nincsenek problémák, csak Ő meg Én, és egyszerűen tökéletes minden!! Sose éreztem,hogy valaki engem is szerethet (családon kívül persze) és, hogy valaki nem un rám, és nem kételkedik abban,hogy szeret-e... És szerintem a legszebb az egész szerelemben,hogy megtanulsz valakit feltétel nélkül szeretni.. Jó nem azt mondom csalódhatsz, van kockázata... De ez az érzés leírhatatlan!! Egy másik dimenzió nyílik meg előtted ilyenkor...A szíved ilyenkor teljes, ilyenkor úgy érzed,hogy EGYBEN vagy, hogy egy egész vagy, hogy más nem kell a boldogsághoz.. Minden nap hálát adok érte,hogy van nekem !  






Na pacsi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése