2013. szeptember 22., vasárnap

Soha többé :)

"Soha többé nem megyek a szívem után már,
egyszer elhittem a mesét, hittem tárt karokkal vár
minden mire vágyom,miről álmodtam,
minden emlékem itt hever előttem egy sáros lábnyomban "

Megint jól elhittem! :) 
Éreztétek már? Teljesen beleéled magad valamibe, várod,hogy megtörténjen,várod hogy mi lesz a következő JÓ fordulat és helyette csak SZART kapsz :)

Sok mindenben lehet hinni, Isten,Karma bármi ilyen..... Az biztos hogy ilyenkor az ember elgondolkozik,hogy "MIÉRT? Mit csinálok rosszul? Mivel érdemeltem ki,hogy ezt kapjam?:) Ennyire szar ember lennék?"

Kezdem azt érezni,hogy jó dolog csak a legváratlanabb pillanatban történhet... Nem úgy van az,hogy alapból is boldog vagy és jön még egy jó dolog vagy ilyesmik áááh nem :) Az élet nem ilyen egyszerű, a boldogsághoz előtte sok könny és mélypont kell....
Sírod kell hogy aztán jól legyél és rá kell jönnöd,hogy vajon hol rontottad el.....:) 


És az ember folyamat csak reménykedik,hogy biztos csak ezért meg biztos csak azért.... Mert képtelen vagyunk belátni az igazi okot:) .... Például,ha valaki nem keres meg :)))) Akkor mindenféle indokot és mentséget kitalálsz számára, csak hogy ne kelljen belátnod,hogy igenis leszarja a fejedet, és egyáltalán nem érdekled :) 

De sajnos egyszer muszáj tiszta fejjel és reálisan látni a dolgokat, az élet nem egy rózsaszín szappanbuborék :)))

Ez lebegjen mindig a szemetek előtt !! Mindennek oka van, mindenre van magyarázat, előbb vagy utóbb ki fog derülni,hogy mi  az !!

Az élet egy hatalmas tanulság és aki nem tudja megtanulni a kis leckéket azok nem lesznek képesek felkészülni a nagyokra...
És a tanulás egy iszonyú szenvedés, nagyon fájdalmas tud lenni,de kifizetődő lesz.... Őszintén átérzem és tudom,hogy ezek csak szavak és nem sokat segítenek ha valaki benne van egy ilyen szituban, de hosszútávon.... biztos érnek valamit... nagyon remélem....



Jah igen :)))) Ma Fradi-Újpest meccs sok sikert:)) Nem véletlenül nem lilával és zölddel írtam :"D

Ciao :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése