2014. március 12., szerda

😶

Utazás

Szokásosan eltelt kb 3 hónap mióta írtam :')

Olaszország.táj.látvány. 
Utazás .. 
Ma jöttünk haza Veronából es a buszon megrohantak a gondolatok ...
Az egyik felem élvezi az itt eltöltött időt, nem akar hazamenni, mindent magába akar szívni Olaszországból ... A masik viszont gondolkozik hogy mi vár engem otthon? 
Ki hiányzik otthonról? Mert hiányoznak :)) épp ezert annyira nagyon furcsa egy utazás ...
Teljesen ellentétes érzéseket vált ki az emberből :)) A táj lenyűgöz es egyben megrémiszt ...
Az emberek kedvesek de egyben őrültek is..
Az érzések ugyanazok megis máshonnan nézzük őket :))....
Vannak itt emberek akiket nem hagynál itt es vannak akik hiányoznak ... A családod a megszokottság
... Az érzés hogy tudod mi hol van ...:)) 
Olaszországban minden teljesen más :) az emberek, a hangulat, a mentalitás... Ez egy olyan ország ahova ha belépsz akkor egy idő után annyira magával ragad hogy nem érzed az idő múlását es nem vágysz vissza a régi dolgokhoz .. Ijesztő :)
És akárki akármit mond az utazás gyönyörű, csodálatos,de fájdalmas is ha nincsen(ek) ott aki(ke)t szeretsz :)) Mert a hiány nagy úr ❤️
Összeségében tudom hogy 1 hétről van szo es épp ezert írtam hogy ellentét ... Ha azt nézem h milor láthatom újra Őt, mikor ölelhetem meg es érhetek hozza és érezhetem azt amit az utolsó talinkon akkor iszonyatosan hosszú :) ha azt nézem hogy mennyire megszerettem a helyet, mennyi mindent csináltunk es mennyi embert es dolgot kell majd otthagyni akkor nagyon nagyon rövid :))
Valaki segítsen megérteni ezt a káoszt bennem ❤️

Neha tudom hogy nem tul rendezettek a gondolataim de csak mert annyi van es annyi mindent le lehetne ide írni ... Az útról az élményekrol, a barátokról, es Róla 
❤️Hányszor elképzeltem hogy mit csinálok ha ujra látom őket :)) miden eshetőségre felkészül az ember :D

Ha utazol akkor előtte jól készülj fel az erzesekre mert nagyon hevesek lesznek es hirtelen törnek majd Rád :)

Csók 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése