2014. január 27., hétfő

it might be crazy that somone could change me

Szokás szerint nem jutottam el odáig hogy írjak :D vicces ez a rendszertelenség...de minek írjak, ha nincs miről? minek írjak sablontémákat? néha van csak olyan, hogy valami így szöget üt bennem.....


Mint pl most.....
....mi ez a mai generáció? Kik ezek az emberek, akik fiatalok élvezik az életet és .... teljesen üresek és sablonosak :(?
Az ember annyi és annyi embert lát naponta, annyi mindenkit ismer meg és annyi mindenkivel találkozik .... és mégis... hol vannak azok, akikben mély gondolatok vannak? 
és hülye kifogás, hogy fiatalok vagyunk ne legyünk komolyak, élvezzük az életet, swagyolochill mg mittudomén....
én is fiatal vagyok! És imádok hülyülni, imádok nevetni imádok őrültségeket csinálni, de.......
..... csak nekem hiányoznak az átbeszélgetett éjszakák, az, hogy azt érezzem,hogy van valaki aki a tökéletes lelkitársam?
Mert kell valaki.És sajnos a felületes embereknek könnyebb ilyet találni.... hiszen kirakják a seggüket/kockahasukat és hopp jó pár ember egyből elkezdi benyalni meg stb, hogy jahj de helyes vagyok jujh járjunk nézz rám légyszi:$ 
Eleve egy NŐ hogyan alacsonyodhat idáig?! Lányok, hová lett a büszkeség, hová lett az elérhetetlenség?! Persze elhiszem hogy helyes "pascsik"ból nagyon sok van, de ...... egy igazi férfi SOHA -de SOHA!- nem küzdene valakiért aki simán odadobja neki magát! Emeljétek már fel a fejeteket..... a fiúk elszoktak attól hogy udvariasnak kell lenni és ki kell harcolni egy nő figyelmét!
Ha egy csaj nem áll rád elsőre akkor inkább hagyod? Úgyis van másik?
Pont erről beszélek... hol a mélység?! Hol van az, hogy "de nekem igenis Ő KELL!"? Hogy addig küzdök, amíg kicsi esélyt is látok rá, hogy lehet valami???
És lányok .....persze jó lehet hogyha azért kapsz facen 23949392919 likeot meg követést meg stb-t mert kiteszed a melled és becsupaszítasz de őszintén szerintetek valaki komolyan vesz titeket?! A legtöbb férfi nem az agyával gondolkozik...... persze hogy tetszik nekik amit látnak :))) ....
De kérlek kérlek legyetek picit éretebbek!:( Hiányzik.... 
.... #egy ember volt kb, akivel ennyire el tudtam beszélgetni, akiről azt hittem hogy ez igazi férfi, hogy soha nem verne át egy lányt, hogy tényleg meg lehet benne bízni ... és természetesen kiderült hogy nincs így !:) 
De én hiszek benne, hogy van még lovagiasság a földön! 

Kérlek győzzetek meg, hogy nem halt még ki! És szerintem sok ember nevében szólok most: ne legyetek közönségesek, ne adjátok oda magatokat egyből, figyeljetek már oda csak kicsit a másik emberre! Annyira egyértelmű, hogy ki minek örülne, de ha nem vagytok képesek csak egy PICIT törődni a másikkal nem fog menni........
Hozzuk már vissza a hitet, és a tényleges beszélgetést *-* UNOM A SABLONT! 
puszi :*
/bocsi ha érthetetlen lett/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése