2011. május 3., kedd

But yesterdays gone, we gotta keep moving on.

Hát azért örülök, hogy attól mert kedvességből ajándékot veszek valakinek a szülinapjára, akkor én már egyből hogy nyomulok rá, meg, hogy meg vagyok érte halva meg minden szarság.... 


Mert te biztosan jobban tudod, meg mindenki más is; csak néhány olyan barátom van, akik tudják, hogy mit szenvedek össze két éve és csak néhány olyan barátom van, akik át tudják érezni és felfogják, hogy én miken mentem keresztül, hogy milyen utakat jártam be, hogy idáig el bírjak jutni... 


És, ha egyesek azt hiszik, hogy csak nekik van némi problémájuk, akkor nézzék meg a másik embert, mert mind szenvedünk, sőt , ha lehet sokan még jobban, mint te, úgyhogy nem hiszem, hogy el kéne ítélni amiért - most az egyszer tényleg...- hátsó szándék nélkül vettem egy kibaszott szarságot neki-.-' 


És ami meg ŐT illeti, igen lehet, hogy bejön, sajnálom, ha ez akkora nagy bűn, de felfogtam, hogy nem lesz semmi és eltemettem magamban az utolsó reményt az utolsó csepp vágyat is, úgyhogy nem kell aggódni, nem fogok többé még csak hozzád se szólni, ha nem szeretnéd; ha akkora gáz, hogy vettem neked valamit a szülinapodra, mert azt hittem neked sokat jelent, ha valaki gondol rád, akkor sajnálom, legközelebb majd egy bunkó paraszt leszek és még csak fel se köszöntelek... Jut eszembe nem is lesz legközelebb, mert hát ugye elmész, úgyhogy nem kurva mindegy mit csinálok? Miért fáj az neked, ha megpróbálom kiélvezni azt a néhány órát amit még veled lehetek? Bocs, ha ez neked cink-.- Majd igyekszem tapintatlanabb lenni -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése