2011. június 13., hétfő

17.(L)

" Kiabálnék hallja meg a világ,a szerelem ma végre nálam járt, 
és forog a föld, mert szeretem őt egy életen át.."




" Szerelem utolsó vérig,
Szeretlek az utolsó percig,
Szerelem utolsó vérig,
Akarlak az utolsó cseppig...! "


Nekem Ő a minden. Ő jelenti a biztonságot, azt, hogy többé nem kell félnem.
Ha vele vagyok minden megváltozik, az egész új lesz, és közbe mégis olyan, mintha mindig is ismertem és szerettem volna.
Nekem Ő jelenti az egész világot.
Ha nem lenne üres lennék;ha hirtelen elmenne, elhagyna valószínűleg jó sokáig szenvednék mire végre annyira 'felépülnék' hogy egyáltalán ki bírjak menni emberek közé.


Csalódtam sok emberben, a barátimba, a régi ismerőseimbe, pasikba ... És nem egyszer vagy nem kétszer, hanem sokszor.. Nagyon sokszor.
És most minden megváltozott. Most nem érzem, hogy reszketnem kell attól, hogy elhagy, mert tudom, hogy egyelőre nem fog.
Már nincs az, mint eddig, hogy összejövök valakivel ,  de nem az igazi.. 
Nem tudom érthető-e mert igazság szerint én már semmit sem értek.
Túl mesébe illőek ezek az érzések.


Mert vele végre van VALAMI. Én nem tudom. Minden ember keres egy olyan társat, akiben ott van az a VALAMI. Mint az X-faktorosokba az X.  
Van akinek kedvesség az a valami vagy akár egy kis plusz figyelem... 


És, ha megtalálod, akkor soha -SOHA semmiért - nem szabad elengedni.


És tudni fogod, ha megtaláltad ebben biztos vagyok.
Mert ezt érzi az ember.
Nem az van, hogy hú dejó van pasim/ csajom,
hanem ennél valami sokkal NAGYOBB és mélyebb...


Nem lehet kifejezni, óriási dolog szerintem, hogy ember létünkre képesek vagyunk ilyesmiket érezni.
Mintha a mennybe lebegnél; mintha angyalok vennének körül...


Olyan fajta boldogság van bennem mikor vele vagyok, hogy utána, miután hazamegy vagy 'szétválunk' szinte teljesen sokkos állapotba kerülök; percekig csak fekszem és végiggondolom mit csináltunk ma, stb.
És rájövök, hogy SOHA nem éreztem ennyire jól magam.
Minden nap, amit vele tölthetek az egy ajándék.


Félek a nyártól, hogy mi lesz, hogy lesz,
de az biztos, hogy az én érzéseim nem fognak változni
akkor sem, ha egész nyáron összesen kétszer találkozunk (ami lehetetlen:'d)


Ezek az érzések sosem változnak.
" Az első szerelem örök."
Az biztos.
Ez MÁS
.MÁS
MÁSMÁS.
Teljesen kiakaszt.


Olyan magasságba emelte az érzéseim mércéjét, hogy az leírhatatlan.




Ennyire életembe nem volt szükségem senkire. Ő kell hozzá, hogy túléljek egy napot nélküle,
Kell a tudat, hogy szeret, mert ha nem... Hát én nemtudom elképzelni, de nem is akarom.


Már enm élek a múltban, már csak a jelen van és jövő,
meg Ő és Én,
és az,hogy szeretem, imádom, szükségem van rá és kell nekem mindenével együtt.


Semmi-de komolyan mondom- SEMMI nem változtathat ezen, se az érzéseimen se semmin ami vele kapcsolatos.
Szerelmes lettem és ilyenkor annyira megváltozik minden.
Rózsaszín minden és egész nap vele lennél és és...


Uhh. 
Tudom,hogy mostanában össze-vissza írok, de összezavar és egyszerűen széppé teszi a napjaim,
olyan boldoggá tesz, hogy legszívesebben tényleg kikiáltanám a világnak, hogy
IGEN ŐT SZERETEM ÉS EZ SOHASE VÁLTOZIK MEG!!! : $








Csoda...* (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése