2011. december 25., vasárnap

.

Lehet, hogy ezt érdemlem. Nem tudom mit csinálok rosszul.
De nem kell velem barátkozni. Senki nem kényszerít.
Ha valami kell addig jó vagyok, onnantól meg semmi? 
Felém se nézel..........
És elvárják, hogy én meg benyaljak mindenkinek.
Na azt várhatják..
Soha nem fog bekövetkezni.;)


De akkor majd olyan leszek, amilyenek ők.
Ha leszar leszarom.
Ez van.
Azért mindennek van egy határa...
..Direkt kibaszni valakivel az azért .......... Kell hozzá egy 'gerinc'..


"Egy emlék tőlem, vagy inkább rólam,
Mi történt? nem kell, hogy mondjam,
Nem kell... Mert elárulnak szemeim,
Tudod jól: őszinték a szavaim."


"Remélem nem várod el tőlem, hogy ezt a világot megértsem,
Mert nem értem.! és soha nem is fogom, lehet képes vagyok rá, 
csak nem is akarom...."




Köszönöm azoknak, akik ilyenkor tényleg ott vannak! És nem csak kamukapcsolatok.............!


Elgondolkoztam és tényleg ilyen az élet. Valami elromlik, bőgsz egy sort, és muszáj továbbmenned! Muszáj felállnod.:)) Úgysem tudsz mit tenni.








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Szerelem. Belegondoltál már valaha a szó jelentésébe? Nagy szó. Mostanában csak úgy dobálóznak vele az emberek.... Elég annyi, hogy minden igaz, amit leírnak itt-ott.

Mikor félve megremegsz, mikor a hangjától elgyengülsz, mikor hozzádér, az a furcsa érzés, mikor rádnéz, mikor megszólal...... Mikor a szvverésed kétszer olyan gyors lesz, mikor a szemed csillogni kezd, ahogy ránézel... Mikor megszűnik a külvilág, mikor tökéletes minden. Nehéz elmondani. Nagyon kevés olyan embert ismerek, akiken ez tényleg látszik. 
De megtaláltam. Az egyetlen embert, akiben mindennél jobban bízom, és akit képes lennék az éjszaka közepén is felkelteni, hogy meghallgasson. Mert tudnám, hogy számíthatok rá! 
Mert tudom, hogy szeret.




És mert remélem, hogy én is fontos vagyok neki annyira, mint amennyit Ő jelent nekem.!














NAPUSZI.Békén lehet hagyni:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése