2012. január 10., kedd

better in time.

is gona hurt.
en tudom! bborzaszto amit tettm. nem akartam senkit megbantani.
sookszor a igazsag jobban faj,mint a torzitas.azt hiszem ebben az esetben nem ezt kellettvolna tenni.
azt hittem,hoghya xymegtudna az igazsagot,akkor osszetorne. azt hittem megovom ezzel.
gyava voltam. gyava voltam azt mondani ,hogy ''nem! ebbol itt es most eleg! '' gyava voltam elmondani ,hogy valobaban ez toertenik. egyetlen perc sem volt,amikor azt gondoltam,hogy ''haha de jo,most megszopatok valakit!'''
az az igazsag,hogy sokkal hatarozottabban kellett volna azt mondanom,hogy ''eleg!!! 6665hagyj engem beken ezzel! '' de nem voltam hatarozott. mert egy szarhazi vagyok.


azt mondjak ,hogy akkor tudsz  vagyis akkor tudfnak neked masok megbocsajtani,ha te is megbocsajtasz sajat magadnak.lenyegeben semmi nem tortent, legalabbis az en felemrol egy percig sem volt komoly, a dolog. nekem van egy -egyetlenegy- ember,akibe szerelmes vagyok. es az meg,hogy kikezdjek valakinek a szerelmevel amugy is tavol all tolem. lehet,hogy ez most nem tunik hihetonek,pedig ez az igazsag. en itt elismerem,hogy hin/ hibas* vagyok anagyreszt hibas vagyok.sot lenyegeben az egesz az en hibam. nem akarom megvedeni magam, nem errol van szo.csak azt akarom,hogy atlassak a heyzetemet. epp mikor meg akartam mondani,akkor ''csapott be a menyko''. meg akartam mondani,hogy eleg ez igy sok!
megertem azt is,ha ezert soha nem bocsajtanak meg nekem. en sem fogok magamnak. de kuzdeni fogok...kuzdeni fogok azert,hogy kijavitsam a hibat! soha-soha-sohatobbe nem fogok iyet csinalni.akarva-akaratlanull sehogy. ..megtanultam,hogy ebben a helyzetben tilos sunyizni es ugy tenni,mintha mi sem tortent volna,mert ez nem megoldas!!? ha megbocsajtanak nekem,ha nemakkor is tudniuk kell,hogy sajnallom! iszonyatosan sajnalom,es ha visszacsinalhatnam biztos maskepp tennem.... Nem akartam átbaszni senkit, és meggyőződésem, hogy nem is basztam........ Azt hittem az igazság annyira fájna, hogy nem mondtam el. Nagy hiba volt. Legközelebb inkább a barát megőrzését választom ahelyett, hogy mekkora fájdalmat okozok neki.......... 
Még mindig iszonyúan sajnálom.! Még akkor is, ha lényegében NEM TÖRTÉNT semmi....... Mert akárki akármit is hisz, úgy sem lett volna semmi . Lehet, hogy senki sem hiszi el. Megértem. Azt is, ha utálnak......
....


De gondoljatok bele (tudom önzőség ezt kérni!!) CSAK EGYSZER, hogy TI mit csináltatok volna? megmondod, hogy ez van, még akkor is,ha tudod, hogy iszonyatos nagy fájdalmat okozol másnak? Elmondtad volna?://
A határozottság kérdés nem vitás: az az én hibám. Nem mondtam meg eléggé komolyan. Sajnáálom. De nem akartam átverni, megalázni se semmi ilyesmi senkit.! És most lehet rólam terjeszteni ezt meg azt, ha nem hiszitek el nekem. Azt is megértem. Jogos lenne. Valószínűleg én sem hinnék magamnak. De akkor is ez az igazság.

1 megjegyzés: