2012. január 13., péntek

Kösz.

Azért ez szerintem már eléggé nonszensz, hogy BASSZAMEG OLYANOK SZÓLNAK BELE AZ ÉN MAGÁNÉLETEMBE, AKIVEL EGY BÜDÖS SZÓT NEM BESZÉLTEM SOHA? RÁADÁSUL ÚGY, HOGY A HÁTAM MÖGÖTT? Milyen emberek vannak? És akkor megmondja ki mit csináljon? Meg, hogy Ő mit csinálna XY helyébe? 


És akkor én vgyok a rossz? Én vagyok az, akinek nem lehet megbocsájtani, akkor sem,ha hatvanszor bocsánatot kért,és olyan lelkiismeret-furdalása volt (tegyük hozzá hogy SEMMI NEM TÖRTÉNT), hogy alig aludt több napig? Tudják mit? Ezek a "barátok"?  És akkor a másik részével úgymond meg minden oks? Felejtsük el? Spongyát rá?! 
Vágod, és én még töröm magam... Mi a szarnak? MINEK? Amikor úgyis minden elcsesződik? 
És KIBESZÉL? Kibeszél a hátam mögött? De olyannal, akit teljesen befolyásol közben? Milyen világban élünk? Eleve egyeseknek mi közük van ehhez egyáltalán? Mért nem lehet kimaradni az ÉN ÉLETEMBŐL? 


Szépekvagytok... Hibáztam igen, de azért nem akkorát, hogy el kéne mondani mindennek a hátam mögött... Történetesen pont semmi közük hozzá meg amúgy is.... 


Esküszöm az egész hét el van cseszve. Rohadtul elegem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése