2012. február 19., vasárnap

...

Ennyit a bizalomról emberek!:) 
Nem érdekel mostantól egyik sem.


Ez azért a megalázás leggázosabb formája. Ez az, ami a legjobban fáj.
Ez a sunyi, az ember háta mögötti kavarás össze-vissza..... ELÉG VOLT!
Több hete, sőt lassan hónapja mindenki csak átbasz, mindenki kihasznál és nem veszi figyelembe, hogy -sajnos- NEKEM IS VANNAK ÉRZÉSEIM. És KURVÁRA MEG TUDNAK BÁNTANI BIZONYOS DOLGOKKAL.


Az ember azt hinné minden a legnagyobb rendben... Végre eljutott odáig, hogy azt hiszi, hogy talán esetleg nem jön semmi, és nem tesz keresztbe senki... hagyjuk már...Tündérmesék birodalma :")


És nem.. Nem vagyok ez a kémkedős, leskelődős fajta... De ha VÉLETLEN is meglátok valamit... Tejóég.... És olyan, aki előtte nekem szépen benyalt:)) Köszönöm szépen.
És azzal, aki nekem a világon szinte a legfontosabb.
Csodálatos tényleg...


Tudod mit mondok ? Elmehet mindenki a jó kva életbe most már!:))) ELÉG VOLT BELŐLETEK. !!Gusztustalanok, és kibaszott fárasztóak vagytok. 
Akkor fogd meg, vess véget annak, amire már nincs szükség és úgy csináld.....  Nagyon nem okésak az emberek.


Ráadásul az meg a képmutatás netovábbja, hogy valaki úgymond 'megtilt' nekem valamit, majd a hátam mögött pontosan azt csinálja, amit elvileg NEKEM MEGTILTOTT.:)) És erre nem csak egy embert tudnék mondani...:''''))))) 
Szépek vagytok mondhatom.:))) Csak gratulálni tudok.


Gusztustalanok komolyan.....


... Ha mostanában MINDENKI arra törekszik, hogy hogyan kúrjon el mindent az ÉN életemben, akkor közlöm DRÁGÁIM, hogy NAGYON JÓ ÚTON JÁRTOK.!! Sikerülni fog és boldogok lehettek!:')
Az az igazság,hogy már azt se tudom mit gondoljak :))) Eddig sose volt olyan velem, hogy körülöttem az egész világ egy nagy KAMU. MINDEN. MINDENKI .... 


És nem értem miért VELEM. Ha nem tetszik a pofám, akkor nyugodtan meg lehet mondani, nem fogok megsértődni, de kérlek, könyörgöm NE A HÁTAM MÖGÖTT... Esküszöm ezen a héten kb végigbőgtem a napokat. Most ugyanez lesz, ahogy látom...


... Sokat ér az ember a szeretettel,a "BARÁTOKKAL" meg a szerelemmel, ha szinte mindegyikben minden egy szaros nagy hazugság. 


Csak egyszer lenne valaki elég gerinces ahhoz, hogy megmondja a dolgokat.. De nem........
És a legjobb, mikor bárki szemrebbenés nélkül belehazudik a szemembe. De olyan szinten, hogy semmi lelkiismeret-furdalás, semmi megbánás, semmi jele annak,hogy kamuzik... Semmi. Hazudik aztán mintha minden megint teljesen rendben lenne. Na ja. Mondok valamit... Nincs rendben semmi!:)) 




NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK.:) RENDESEK VAGYTOK.!!(NNN)







Better in time... <---Már nem igazán tudok benne bízni.:::"))





:'( csőő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése