2014. augusztus 15., péntek

Tell them what I hoped would be impossible

Unom
Unom
Unom
NAGYON
nagyon unom
Eláruljak egy titkot?
KURVA UNALMASAK VAGYTOK:D

Szánalas emberek még szánalmasabb kifogásokkal.
Minek kellenek egyáltalán kifogások?
Mért nem lehet megmondani amit valójában gondolsz?
AKKOR INKÁBB BÁNTS MEG.
de NE HAZUDJ.
mert EZ JOBBAN FÁJ.

Vegyünk egy általános esetet.
Talizol valakivel.
Elvagytok stbstb.
Többször is taliztok.
Te egyre jobban azt érzed hogy remek minden meg tökéletes, de ő valahogy ha szóba hozod h beszéljétek meg h mi van,kerüli a témát, kitér előtte
KIFOGÁSSOKKAL takarózik.
Olyanokkal hogy 
"nem kell elkapkodni"
meg 
"nem érek most rá"
meg
"Úristen elaludtam"
meg
"Basszus azt hittem másik nap volt megbeszélve"
meg
"Majd lesz valahogy!"
meg
"A jelenre koncentálj"
STB.
de tudjátok mire jöttem rá?
Tök mindegy, hogy egy barátodról van -e szó, vagy egy szerelmeről vagy egy családtagról
AKINEK FONTOS VAGY MEGKERES.
És NEM SZAR LE.
És nem mondja le az utolsó pillanatban a találkozót.
És nem hagyja hogy egész nap azon agyalj vajon most akkor mi lesz
Ha valakinek fontos vagy, akkor ír/felhív/megkeres/postagalambot küld 
Ha valakinek jelentesz valamit, vagy legalább annyit mint Ő neked, akkor azt érezteti veled, és akkor ő is ugyanannyit tesz bele a kapcsolatba mint te minimum.
Néha elgondolkozom, hogy ezen a világon én szerintem kilógok.
Én ha nem szeretnék valakivel talizni, akkor nem mondom azt, hogy "rendben talizzunk" és aztán nem mondom le az utolsó percben
Én ha valaki fontos akkor ÉREZTETEM vele és MEGKERESEM.
És ilyenkor az ember elgondolkozik
Vajon fontos vagy egyáltalán BÁRKINEK? Van olyan ezen a földön, hogyha szeretsz valakit az ugyanannyira szeret téged?? (és nem a szerelemre értem.)
van olyan hogyha szeretnél valait akkor az EGYSZER az éeltben összejön?
De sokaknak összejön
Szóval következtetés: csak én vagyok ilyen szerencsétlen.

Szóval összesítve a lényeg azt hiszem az,hogy gyűlölöm mikor
hülyének néznek
és
átvernek
és
megpróbálnak hülyíteni
és
azt hiszik nem jövök rá
és
azt gondolják hogy ennyire buta vagyok
és 
hazudnak
és 
utálom a hülye kifogásokat. 


"Don't talk to me because u'r bored.
I'm not here to entertain u. And don't come to me only when u need a favor. I don't like being used."

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése